10 Aralık 2012 Pazartesi

Browni Islak kek.


Herkese buradan tekrar merhaba diyorum ve ilk tarifimi yayinliyorum blogspotta insAllah. Güzel günler ve iyi bir hafta diliyorum.Bu güzel kekin kivami o kadar güzel oluyor ki cok degisik bir lezzeti var.Daha önce de yaptigi ve sivi malzemeden ayirmayi unuttugum kekin islagi bu defa. :)  Kuru halide güzeldi islak halide nefis. Hemen tarife geceyim ve bu kekimi etkinlige yolluyorum.
GELIBOLU 17   arkadasima kolayliklar diliyorum...



MALZEMELER.
    • iKI YUMURTA:
    • Bir yemek kasigi margarin.
    • Bir cay bardagi siviyag.
    • Bir su bardagi seker.
    • Bir cay bardagi süt.
    • 4 yemek kasigi kakao.
    • 7 yemek kasigi un.
    • Bir paket vanilya ve kabartma tozu.
  • YAPILISI:
    Seker,vanilya ve oda sicakliginda ki yumurtalar iyice cirpilir ki göz göz olana kadar,ardindan margarin,süt,siviyag da eklenir ve cirpilirüzeri icin bir bardak ayrilir.Kakao,un kabartma tozu eklenir karisana kadar cirpilir(cok fazla degil) yaglanmis kaliba dökülür 180° kürdan testini basariyla gecene kadar pisirilir.Firindan cikinca sivi malzemesi dökülür ve sogumaya birakilir,siz cayinizi demleyene kadar sogusun ve servise hazir olunca yanina  güzel demlenmis cayinizla birlikte afiyetle yiyin… :)

19 yorum:

  1. merhaba,
    yeni adresinizin hayırlı ve güzelliklere vesile olmasını diliyorum.
    daha önceki adresinize de arada bakıyordum.
    umarım burada daha sık görüşürüz.
    Allah umduklarınızdan bile fazlasıyla karşılaştırsın sizi...
    adres o kadar sıcak ve hoş geliyorki bana; (kara kazan)
    hoşluklarla dolsun inşallah...
    hoşçakalın:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim hayırlı olsun,nereye gitsen takibindeyim bacım..
    Ev halkı kek istiyor kaç gündür ama ben hep gripli,hiç atlatamıyorum ve kolumu kaldıracak halim yok..
    Senin tabağı alıp koysam önlerine pek iyi olurdu..:)
    Ellerine sağlık canım..
    Çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. selamun aleykum.

    yeni blogun hayirli olsun.:)

    kakaolu keki,browniyi cok seviyorum.cok guzel gorunuyor ellerine saglik.:)
    rabbime emanetsin

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım güzel kek için çok teşekkürler,ellerine sağlıkk,şimdi burada yayında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/12/browni-islak-kek.html gene beklerim,selamlar :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim can arkadaşlarım, beni takip edin anacim. 

    YanıtlaSil
  6. Hoşgelmişsin Serabım:)
    Çok sevindim bu kararına Allah yolunu açık etsin.
    Seni seviyorum ve takipteyim:)
    Blogspot sana uğur getirsin.

    YanıtlaSil
  7. Enfes gözüküyor...Ellerine sağlık..Yanında çay ne de güzel olur..

    YanıtlaSil
  8. Hosgeldin Fatoş ne iyi ettin geldin. Güzel yorumun sevindirdi beni, teşekkürler ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. yeni bloğun hayırlı olsun arkadaşım , hemen takibe alıyorum :) ıslak kek bizim evde çok sevilir , görüntüsü de harika emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Hayirli aksamlar canin aramiza hos geldiniz .Kek cok nefis görünüyor ellerinize saglik .Blogunuzda cok güzel sevgiler canim .

    YanıtlaSil
  11. görüntü çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. cok kolay görünsede herkesin yaptigi güzel olmuyor bu keki ama sizinkide cok lezzetli görülüyor ellerinize saglik.

    Ayrica sayfama yorum biraktiginiz icin cok tsk.ederim ama berlina deyildi buldum cevabini :) (Germknödel)
    belki bilmek istersiniz düsündüm :)

    YanıtlaSil
  13. yenı yerın hayırlı olsun arkadasım benım..ben ıslak kekı cok severım elcegızlerıne saglık canımmmm

    YanıtlaSil
  14. işte buna bayıldım çok severim elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun bende geldim.
    takibede aldım ellerine sağlık sevmeyen varmıki?
    çay içmeye beklerim:))

    YanıtlaSil
  16. Canım çok severim kakaolu tarifleri..Güzel puf puf bir kek olmuş sanki..ellerine sağlık , iyi haftalar..

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rumma o kadar nefis ki kıvamı harika yani. Teşekkür ederim cnm.

      Sil
  17. canım güzel ziyaretin ve iyi dileklerin için çok teşekkürler..bayıldım kekine denenecekler listeme aldım bile ellerine sağlık...

    gözde
    kalbegidenyol

    YanıtlaSil
  18. Arkadaslarim hepinize ayri,ayri cok tesekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...