9 Aralık 2012 Pazar

DÜNYADAN KARMALAR

Gnocchi Alla Romana-Arkadaslardan denemeler.


Arkadaslardan denemeler devam ediyor bu da baska bir lezzet, tadi farkli olan cok degisik.Denenmeye deger,insan ömründe bir defa da olsa yesin diyorum :D Denemek isteyenlere tavsiyemdir!!! Tarif cafe pepela Seyma’ya ait…

Malzemeler:
*500 ml tam yağlı süt
*100 gr irmik
*1 yumurta
*1 adet defne yaprağı
*Tuz
*Bir çimdik hindistan cevizi
*Tuzsuz tereyağ (yağlamak ve kızartmak için)
Hazırlanışı:
.Orta boy tencereye sütü,defne yaprağını ve tuzu koyun.
.Kaynadıktan sonra,defne yaprağını çıkarın.
.İrmiği süte ilave edip,çırparak,kısık ateşte 4-5 dakika kaynatın.
.Ocaktan alıp,hafif soğuduktan sonra yumurta ve hindistan cevizini ekleyin. (Tadına bakın.Gerekirse biraz daha tuz ekleyin.)
.Kullanacağınız tepsiyi tuzsuz tereyağı ile yağlayın. (Ben dikdörtgen borcam kullandım)
.Karışımı tepsiye iyice yayın.
.1 gece buzdolabında bekletin. (Yahut en az 1 saat buzlukta tutun)
.Tercihen yuvarlak kurabiye kalıbı ile kesin. (Kalan yerlerini elinizle tekrar düzeltip,aynı işlemi tekrarlayarak hamuru bitirin)
.Tereyağını bir tavada kızdırın.Gnocchi’leri arkalı önlü pişirin.
.Üzerine maydanoz ve kaşar peyniri ekleyip servis edin.
Afiyet olsun…
5 Yorumlar »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...