14 Aralık 2012 Cuma

KAHVALTILIK.



Herkese hayirli  Cumalar,iki gün evdeyim.Hafta ici iki saatlikte olsa bir isim var sabah erken kalkip gitmesi benim icin terapi gibi geliyor,bosuna dememisler "erken kalkan yol alir diye"  :)   En azindan iki gün erken kalkmiycam.Gecen hafta sonu hazirladigim kahvaltiya kizlar bayildi,tabagi görünce "anne misafir mi gelicak "diyorlar,bende siz geliceksiniz ya kahvaltiya dedim ;)  Neyse;sizde ev halkiniza görsel bir kahvalti hazirlamak isterseniz sadece bir fikir olsun dedim.Evde olan malzemelerle neler hazirlayabiliriz,sadece biraz hayal gücünüzü genisletin.Herkese hayirli bereketli  bir hafta sonu diliyorum.Iki gün yokum buralarda arkadaslar afiyetle ve muhabbetle kalin insAllah..

6 yorum:

  1. Hayırlı cumalar, mutlu haftasonları olsun canım:)
    Tabağa ben de bayıldım:)
    Afiyet,şifa olsun inşAllah..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. canım, biraz geç oldu ama sana da hayırlı cumalar. Ben hala senin geçenlerde yaptığın ekmek arası peynir olan tarifini unutamıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. sunum mideden önce gözleri bayram ettiriyor yarin pazar kahvaltisina yapilacaktir
    eline saglik serapcim

    YanıtlaSil
  4. Geldim geldim ve bu tabağı istiyorum öğlen saati bile olsa ;) Eline sağlık Serapcıım . sevgiler yoluyorum

    YanıtlaSil
  5. serabım ellerıne saglık canım bayıldım sunuma :)) arkadas kısmınd aben nıye yokum kıs :D:D

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslarim hepinize ayri,ayri tesekkürler ediyorum canlarimmm.

    Saliha sen yokmusun seeennn? hemen ekledim cnm.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...