15 Ocak 2013 Salı

BU BiR VEDA BUSESi...

Basliga bakip aldanmayin arkadaslar,bazi sayfalar gibi bende bu takdigi uygulayayimdedim :) Tabii tutar mi bilemem. Bazi blogcular böyle yapiyor herhalde gündeme böyle mi gelmek istiyorlar anyamadim.Gidiyorum ayaklarina yatip milleti kandiriyorlar,sonra da 'ayy gidememiste herkesi seviyormusta'bir sürü süslü kelimelerle insanlarla oynuyorlar.Tabii takip eden arkadaslar da gidip n'neden gittigini soruyor hakli olarak,herhalde yorum toplamak icin yapiyor.Yaa,arkadas! gideceksen adam gibi git,kalacaksan da adam gibi yap.Ne o öyle insanlari aptal yerine koymak.Gerci gidersen de bir iki ah vah sonra zaten unutulursun.Burasi böyle sanal yani,ama gercekten (!) benim sevdigim arkadaslarim var onlari gercekten kiyamam.Ilk blogumu actigimda 2006'inin sonlariydi  ve o kadar güzel ve samimi bir ortam vardi,her ay kaliteli  ve degisik etkinlikler vardi.Yani insanlar kandirikci degildi.Bu kisiler hep uzaklastilar nedendir bilmiyorum,kalanlarda on parmagini gecmiyor.Neyse: Gecen gün arkadasimi aksam cay icmeye cagirdim ve gelirken bu nefis kekini de beraber getirdi,bir dilim ayirdim ve ertesi gün resmini cekip yayinlarim dedim.O gün bugün yayinda kekin Bahar'cigim. :)  Simdi ben gidiyorum desem bakalim bana kac kisi yorum yapicak ve arkamdan üzülcek :) Yoksa siz beni masuzcuktan mi seviyorsunuz? :D
Simdi söz Bahar'in tarifi o verecek.  ;)
 
 

MALZEMELER:

ISLAK KEK
4 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı süt
3/4 su bardağı sıvıyağ
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
3 yemek kaşığı kakao
SOSU İÇİN
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
3/4 su bardağı tozşeker
2 yemek kaşığı dolusu kakao
YAPILIŞI
Kek için bütün malzeme karıştırılır . 170 derecede pişirilir. Bu arada sos malzemeside çırpılır. Kek fırından çıktıktan sonra ilk sıcaklığı geçince üzerine hazırlanan sos dökülür. Afiyet olsun...
BAHAR...  :)

8 yorum:

  1. Askolsun teessüf ederim hani benim pastama yorumlar. Gercekten tadı güzel bir pasta özellikle de cocuklar için benim cocuklar yediler mi ikişer dilim birden yiyorlar. Bu arada şunuda belirteyim bu pasta benim icadım değil bende bu tarifi başka bir yemek tarifi veren sayfadan aldım .Yapacaklar için şimdiden afiyet olsun....

    YanıtlaSil
  2. Gitmekmi nereyeee;-) ıı ııı gidemezsiiin masuzcuktan degil bak gercekten yazdiklarim ;-) Canim ya oyle bloglarda var dimi acab yorum icinmi yapiyorlardir ki sanal dunyDa sanal uzuntulere tuh vahlara mi ihtiyac duyuorlR ki...Amaaan Allah o duruma bizi dusurmesin ;-)

    YanıtlaSil
  3. hoop dedim yine nereye derkeeenn anladım. boş ver sen giden giden kalan sağlar bizimdir. kek süper Bahar şekerim ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. Kek harika görünüyor. Çikolatalı ve kakaolu kekler favorimdir. Arkadaşınızın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Kim nereye gidiyor yaa bu keke aynı zamanda zenci kekde deniliyor, ama tadı süper oluyor eline sağlık canım tabiki arkadaşının eline

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle katılıyorum sana bende iyi hatırlıyorum aynı tarihlerde çok samimi bir ortamımız vardı ama hiç kimse kalmadı ben com adresi aldıktan sonra bir iki arkadaşımdan başka ne arayan var ne soran halbuki ne çok şey paylaşmıştık neyse canlar saolsun ama siz kalın sakın gitmeyin biryere:)ayrıca komşunuzun ellerine sağlık afiyetler olsun kocaman sevgiler
    hdidem
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  7. kemalpasatatlisi.com16 Ocak 2013 23:49

    sanırım yoruma isim yazmadım :D

    YanıtlaSil
  8. İadeyi ziyarete geldim:) soslu keke bayılıyorum ıkı dılım degıl 5 dılım bıle yıyebılırım.ayrıca bu gıdıyorum taktıgı ne nahoş bir durummuş yahu tutuyormuymuş bari:)

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...