3 Ocak 2013 Perşembe

Damla cikolatali topkek (muffin.)

Bir kalip kek yapinca cocuklar esim olsun bir dilim yerler ama bir daha yüzüne bile bakmazlar.Ben de careyi top kek yapmakla buldum,ayni malzemelerle yapilan ve her defasinda daha da lezzeti yakaladigim bir top kek tarifim var.Eger cocuklari sevindirmek isterseniz bu tarif birebir. :)
 
 


MALZEMELER:

  • Üc yumurta.
  • Bir bardak seker.
  • yarim bardak siviyag.
  • Bir bardak süt.
  • Bir vanilya ve kabartma tozu.
  • Yarim bardak  damla cikolata
  • Aldigi kadar un,
Yapilisi:
Yumurta ve seker iyice cirpilir ardindan vanilya süt ve siviyag eklenir,un ve kabartma tozu elenir karisima eklenir en son damla cikolatalar eklenir ve karistirilir.Kaliba kek kaliplari yerlestirilir ve kek kasik yardimiyla  bölüstürülür.180° önceden isitilmis firinda kizarana kadar pisirilir.Afiyet sifa olsun herkese...  :)

26 yorum:

  1. Bizdede tam aksine neredeyse akşam yemeğinde bile yerler keki..:))ama bu top kek halini daha bir severek yiyorlar.
    Canım benim ellerine sağlık.
    Uzatıver bakalım bol çikolatalısından bir tane..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En cikolatasini sana sectim böcegim,al afiyet olsun cnm :)
      tesekkür ederim.

      Sil
  2. Hem goruntusude sik ,eeklerine saglik arkadasim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Sehrinazcigim,o senin güzel görüsün.

      Sil
  3. buna çocuklar bayılıyorlar aynı mantar şekli olmuş elin dert görmesin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezgin arkadasim,cocuklarin en sevdigi bunlar.Tesekkürler cnm.

      Sil
  4. Merhabalar Serapcigim, ellerine saglik, Muffenslar pufur pufur harika olmus, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayse ablaa,özlemisim senin yorumlarini,sana da merhaba :)
      Tesekkür ediyorum.

      Sil
  5. Ellerinize sağlık super goxukuyolar bende keki cok severim tuhaf gelebilir ama ayranla bayılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yogurtla baklava yiyeni gördüm ama ayranla kek yiyen sensin herhalde cnm :)
      Afiyet sifa olsun cnm,tesekkürler.

      Sil
  6. haşmetli kalıplarla kek pişirmeye çocukluğumdan beri ne kadar alıştıysam bu minik keklere hiç alışamadım. arasan blog da bulmazsın yani;) Yerken de mutlu olmam nedense. Şöyle bıçağı dokundurup kestiğim koca bir dilim kekin zevkini vermez bana;) Ellerine sağlık Serabım. öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilalcigim,dedigin gibi kocaman bir dilimin yerini bunlar tutmuyor ama kizanlar seviyorlar. :)
      Bende öptüm can,tesekkürler. :)

      Sil
  7. bayılırım böyle minil keklere
    ellerine sağlık harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok güzel kabaramış.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Rümeysacigim ;)

      Sil
  9. Selamlar :-) öncelikle bloğunuz çok iç açıcı ve gezinmesi çok zevkli , karmaşık değil son derece sade ve anlaşılır :-) Top keklere gelince bu şekilde yapmak iyi fikir görünümleri de çok güzel bu arada , ellerine sağlık.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nese, begendigin ve güzel iltifatin icin cok tesekkürler cnm.

      Sil
  10. Serapcım ellerine sağlık nefis görünüyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Bizimkiler de en çok havuçlu keki seviyorlar ama top keklerin de damla çikolatalısına birde sitemde varya içi sürprizli olanına bayılıyorlar ellerine sağlık ben en öndekini aldım kaçtım haberin ola:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynurcugum,al hepsi senn olsun cnm. :)Su havuclu keki de ben sevemedim cnm yaa :(
      Tesekkürler.

      Sil
  12. cocuklarimin cok sevdifi muffinlerden birisidir ellerine saglik canim, Yorum icinde cok tsk.ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkür ederim pasasofram :)

      Sil
  13. Hımmm bayılırız ailecek kekin her çeşidine, ellerine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tek benim esim pek sevmez cnm, :) Tesekkür ederim.

      Sil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...