16 Ocak 2013 Çarşamba

Ispanakli Mantar kavurmasi.

Iki sebzenin birbirine bu kadar yakistigina inanamadim dogrusu cok lezzetli oldu.Hafif diri biraktim iyice pisirmedim lezzeti daha bir belirgindi,etin yanina garnütür olarak nefis olur.Herkeslere tavsiyemdir,denemek isteyenlere. :)
 
 

Melzemeler:
  • 5Adet kahve rengi mantar.
  • Bir kase dogranmis ispanak.
  • Bir adet kuru sogan.
  • Sizma zeytinyag,tuz ve karabiber.
Yapilisi:
Mantarlar yikanir ve kurulanir.Ispanak iyice yikanir ve ince dogranir veya bicak degdirmeden elle koparilir.Sogan gelisi güzel dogranir,zeytin yag teflon tavada kizdirilir. Harli ateste önce mantarlar sotelenir  ardindan sogan ve ispanaklar atildiktan sonra devamli karisitirilir ki;fazla su salmasina engel olsun.Harli ateste hepsi  sotelenir fazla pismesin ama yenicek gibi olsun :)  Tuz ve karabiber atilir ve servise hazirdir. Afiyet sifa olsun...

10 yorum:

  1. çok sağlıklı bir tarif olmuş bu :)

    YanıtlaSil
  2. of sabah sabah iş yerine yeni gelmiş ve kahvaltı edememiş biri olarak bunu ekmek arası bile yiyebilirim. Ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  3. Evet evet ben de şaşırmıştım bu ikisinin böylesine yakışmasına. Ben de kiş içerisinde yemiştim. Bunu böylece hamurun içinde yemiştim. Çok lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ahh be canım ben açım aç..:((Birazdan dişçiye gideceğim ve korkudan henüz bir şey yiyemedim..Ben korktuçka herşey beni buluyor ya canım pek sıkkın..
    Canım ellerine sağlık.
    İkisinide çok severim ama hiç bir arada denemedim..
    Sen lezzetli diyorsan lezzetlidir.

    YanıtlaSil
  5. Bence de harika olmustur , emeklerine saglik arkadasim..

    YanıtlaSil
  6. İKİSİ BİRBİRİNE ÇOK YAKIŞIR,ÖZELLİKLE ET YEMEKLERİNİN YANINDA HARİKA OLUR,ELİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
  7. mmm harıka bende buna benzer bı tarıf eklıcem sımdı serabımmmm

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel bir tarif olmus, cok besleyici...Ellerine saglik canim.....

    YanıtlaSil
  9. İkisi birbirine çok yakışır özellikle de böreğin içinde. Ben börek harcı olarak kullanıyorum. Ellerine sağlık enfes görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. Ispanak ve mantarın uyumuna ben de bayılıyorum ve birlikte bir çok tarifte kullanıyorum. Bu kavurmayı patates püresi üstüne beşamel sos ile karıştırıp üzerine kaşar peyniri rendeleyip fırına vererekte deneyebilirsin Serap cım. Ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...