4 Şubat 2013 Pazartesi

ETLI KEREVIZ SAPI YEMEGI.

Herkese hayirli bir hafta diliyorum.Biz kerevizle bu yil tanistik ve birbirimizi cok sevdik kanka olduk.Alisverise gittigimde mutlaka almis oluyorum,bazen marketlerde indirimli oluyor o zaman iki paket aliyorum :)
Genelde kafa alirdim ama gecen saplarini görünce ha sapi ha kafasi dedim :) aldim ama saplari daha bir lezzetli geldi bana.Hele ki icine nohut ve et girerse tadi bambaska oluyor,bakin hafta icinde mutlaka pazar olur kesinlikle tavsiye ediyorum alin ve deneyim diyorum ben

 
MALZEMELER:
  • Bir su bardagi haslanmis nohut.
  • Bir kase haslanmis kusbasi et.
  • Bir demet taze kereviz sapi.
  • Bir kurusogan,zeytinyag.
  • Bir kasik domates ve bir kasik biber salcasi.
  • Yeterince su ve tuz.
Yapilisi:
Tencereye yag konur ve icinde küp dogranmis soganlar pembelesinceye kadar kavrulur.Etler ve nohutta atilir bir iki cevirerek kavrulur. Iki su bardagi kadar sicak su konur ve yikanmis dogranmis kereviz saplari atilir.Kereviz saplari pisene kadar yemek kaynatilir.Tuzunu da kattik mi islem tamamdir. Afiyet sifa olsun...   :)

6 yorum:

  1. Kerevizin başını kullanıyoruz da sapları ve yaprakları pek kullanılmıyor. Bu onları değerlendirmek için güzel bir tarif. Çok da güzel servis yapıp fotoğraflamışsın. Emeklerine sağlık Serap cım.

    YanıtlaSil
  2. Serapım ellerine sağlık harıka görünüyor

    YanıtlaSil
  3. kerevizi çok severim ama sapını yemek olarak hiç yapmadım,eline sağlık nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  4. Kereviz herşeyiyle faydalı bir sebze
    Bu tarifde çok hoş görünüyor denenmeli
    Ellerine sağlık,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Ben kerevizi çok severim hele o kokusu filan herkes pek sevmez ama ben o kokusuna bile bayılıyorum.
    Haklısın böyle nohutlu etli kesinlikle denenmeli,gerçekten çok lezzetli oluyor.
    Ellerine sağlık canıııım..
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...