7 Şubat 2013 Perşembe

YASSI CÖREK (nami degir Waffel)

Herkese hayirli Cumalar diliyorum öncelikle,Müminin bayramidir Cuma ve bizde bunu bayram bilip hayirla yad edelim insAllah.
Hazir cocuklar evde simdi tatil zamani evde tutmak zor olur onlari böyle güzel tatlilarla agizlari tadlansin cocuklarin :) Tabii enerjilerini nerede harcarlar oda tartisilir gerci :D Neyse olsun cocuklar veya kendimizi simartmak iyi geliyor,mesela benim bugün simarmaya cok ihtiyacim var :(  Simartin beni kizlar. :) Fazla simarmadan geciyorum tarife ;)
 
 



MALZEMELER:
  • 100gr tereyag.
  • Iki yumurta.
  • Bir su bardagi süt.
  • iki adet vanilya,bir cay kasigi kabartma tozu.
  • Iki bardak un.
  • Bes corba kasigi toz seker ve bir fiske tuz
  • Pudra sekeri (üzeri icin)
YAPILISI:

  • Yag eritilir kalan bütün malzemelerin hepsi mikser yardimiyla cirpilir,akici bir kivam elde edilir.Waffel makinasina kepce yardimiyla dökülür pisirilir,bu islem bitene kadar devam eder.Mevsim meyvelerinden cilek,kivi,muz gibi meyvelerle servis yapilir bir de bunu arasina nutella olucak üfff.AFIYET OLSUN:)

12 yorum:

  1. Harika görünüyor hemen cocuklara yapmalıyım. Eline sağlık

    Sevil

    YanıtlaSil
  2. şimdi nasıl canım çekti.ellerine sağlık.nefis olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Benim kiz bayiliyor :) ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  4. canim ellerine saglik benim cocuklarda bayilirlar waffele... serapcim ben senin sayfani takip etmek istiyorum fakat takip butonunu bulamadim :) yada blog wordpressden farklimi oluyor... bana bilgi verirmisin

    YanıtlaSil
  5. Resim harika sunum harika eline sağlık ablacığım.

    Yeşim.

    YanıtlaSil
  6. NASIL BİR GÜZELLİK BU SERAPIM ELLERİNE SAĞLIK YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN CANIM

    YanıtlaSil
  7. Eline salık anne waffel çok güsel di.
    Beyza.

    YanıtlaSil
  8. Serapcim güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim
    dedigin gibi herseyin basi saglik ama blogdan da vazgecemiyoruz :-))
    Rabbim izin ve imkan verdigi sürecede burda oluruz sanirim
    Waffel de enfes görünüyor ellerine saglik canim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bayılıyorum bu tada..Makinesini alana kadar bimdekilerle idare edeceğiz..:)

    Hayırlı haftalar canım..

    YanıtlaSil
  10. mmmm nefis çok seviyorum benn ellerine sağlık canım afiyetler olsun sevgiler
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  11. Yok yok sen şımarmazsın,hem şıamrsa ya zaten..:))
    Hiç sevmem öyle tipleri:))
    Canım benim ellerine sağlık.
    Gecenin 12 si ama olsa bu saate bile,diyet filan dinlemem yerim:)

    YanıtlaSil
  12. Waffel harika görünüyor ellerine sağlık canım, benim de yapmayı çok istediğim bir tarif.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...