14 Nisan 2013 Pazar

Bakla yemegi.

Herkese hayirli haftalar olsun herkese,gecen gün Türk bakkalinda görmüs arkadasim ben de hemen esimi gönderdim aldi bakla.Gurbette en cok neyi özlüyorsun diye sorsalar, hic düsünmeden 'bakla' derdim.Ben alismisim dalindan koparim hemen tencereye atmaya,almaya aliyoruz nefsimizi körlüyoruz ama aradigim o tat yok.Neyse ELHAMDÜLILLAH deyip halimize sükür etmek gerek. Ben tarife geciyorum, :)
 


MALZEMELER:
  • 500 gr taze bakla
  • 1 baş kuru soğan
  • 1 kaşık domates biber karışık salça.
  • Zeytinyağı,tuz ve az miktarda su.
YAPILISI:

Baklalari ayiklayip limonlu suda bekletin ki;kararmasin.Sogani dograyip zeytinyaginda kavurun salcayi ekleyin ve kavurmaya devam edin.Baklalari atip bir iki cevirip suyunu tuzunu  ilave edin,kisik ateste kaynatin.Baklalar yumusayana kadar pisirin,soguduktan sonra yanina sarimsakli yogurtla servis yapin.Afiyet sifa olsun dostlar...

9 yorum:

  1. yoğurtla eraer çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. gurbetlık zor bılırım elıne sağlık

    YanıtlaSil
  3. Sanada Canim benim.
    Eline saglik.

    YanıtlaSil
  4. gurbetlik zordur eminim ,yaşamadım ama tahmin edebiliyorum,Allah yardımcın olsun.eline sağlık canım çok severim baklayı..

    YanıtlaSil
  5. Harika bir sayfaniz var çok güzel tarifler buradaymis. Ellerine saglık canım.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Serap Hanim, sizi tesadüf buldum ve çok beğeniyorum. Hergun geliyorum sayfanıza.
    Yeni evliyim ve tariflerinizi deniyorum esim çok beğeniyor, ben de sizin gibi gurbetteyim. Elinize sağlık.

    Selma.

    YanıtlaSil
  7. Sayfani çok beğeniyorum harika tarifler var, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ohh tam sevdiğim gibi sarımsağınıda koymuşsun yanına..:)
    Dolapta var,yarın yapacağım inşAllah..
    Ben yesemde olur yemesemde,çok aramam ama eşim pek sever:)
    Ellerine sağlık bidanem..
    Kocaman sarıldım:)

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...