24 Nisan 2013 Çarşamba

Bulgur pilavi üzeri Kuzu incik.

Herkese hayirli günler diliyorum arkadaslar,yine seyrek tarif yayinlamaya basladim.Benim klasik bahar depresyonlarim diyelim  gitsin. :)   Yakin zamanda kuzu kestirmistik,kafamdan hep kuzu tarifleri döndü durdu sanki baska birsey düsünemez oldum. :) O tariflerden biri kuzu incigi herkes bilir,bulgur pilavi zaten bilindik ama ikisi birlesince harika bir ikili oldu. :) Buyurun tarife gecek...  :D
 

KUZU iNCiK iCiN MALZEMELER:

  • Bir kilo kuzu incik.
  • Iki dis sarimsak,iki kuru sogan.
  • 3 adet patates.
  • Biber ve domates salcasi.
  • Yeterince su,tuz,kekik,karabiber.
  • Yapilisi:
    Etleri iyice yikadim, kizmis teflon tencerenin icine attim ve papatesleri,sarimsagi,sogani da attim.Diger taraftan salcayi suda eritip etlerin icine döktüm tuzunu baharatlarini da attiktan sonra kisik ateste etler iyice pisene kadar kaynattim:
BULGUR PILAVI iCiN MALZEMELER:

  • Bir su bardagi pilavlik bulgur.
  • Bir tane kuru sogan.
  • Bir corba kasigi karisik salca.
  • Yeterince su,tuz,siviyag,karabiber.

    Yapilisi:

    Soganlar yagda kavrulur bulgurlar eklenir ve iyice kavrulur,salcasi eklenir karabiberi de konur.Sucuklari da dogranir suyuda eklenir,ocagin altini kisilir ve demlendirilir.Servis yaparken tabakta birlesince harika bir lezzet.Yanina salata veya cacik harika bir ögün.AFiYET SiFA OLSUN DOSTLAR...

5 yorum:

  1. yenmezmı hıc elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. serabım eline sağlık mmmmmm nefis:))))
    foto yazılarını az ortaya koy kuzum almasınlar resmi:)))

    YanıtlaSil
  3. Nefis ikili ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Pilavin tane tane,et dersen tel tel ayriliyor ikiside tam kivaminda pismis sana kalpten 10 puan veriyorum serapcim becerikli arkadasim

    YanıtlaSil
  5. Benim gibi et oburun görmemesi gereken görüntüler bunlar.
    Hele birde yanında pirinç pilavından bile çok sevdiğim bulgur pilavıda varsa..
    Oyyy da oyyyy:)
    Ellerine sağlık bidanem:)

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...