7 Mayıs 2013 Salı

Avakadolu roka salatasi.

Tatlida sonra eksili roka salatasi iyi gelicek hepimize :) Arkadasimla Türk bakkalindan aldigimiz bir kasa rokayi bölüstük taze, taze ne de iyi geldi.Önümüzde  ki günlerde cesitli roka salatasi olucak ins. ;)  Kendinden gecmis olan avakadoyu da kurtarmis oldum hemide :)  Herkese hayirli günler diliyorum bakalim görüsürük ;) insAllah.
 
 


Resimde görüldügü gibi  roka,kirmizi biber (paprika) yesil soganin yapraklarini,önce güzelce yikayip ince,ince dogruyoruz.Tuzunu zeytinyagini sirkeyi ekleyip iyice harmanliyoruz ve avakadoyu üzerine dogruyoruz.Ister sabah kahvaltiya. ister kisirin yanina,ister lavas ekmeginin arasina sar,yani anliycaginiz her sekile yakisiyor, salata olsunda gerisi teferruat.  :)  Afiyet sifa olsun arkadaslarim...

13 yorum:

  1. rokayı pek sevmem ama salata çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. elıne sağlık roka salatasını bende cok severım

    YanıtlaSil
  3. Rokayı çok çok severim
    Harika bir salata ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Benim rokaya olan aşkımı bir bilsen ahh:)
    Benim küçük oğlumun hamileliğinde bir canım çekti,o çekiş..
    Deli gibi roka yiyorum o günden beri:)
    Ellerine sağlık cnaım beniiiiiiiiim:)

    YanıtlaSil
  5. Amanın kalp kalbe karşımış derler ya..Aynı anda yorum yazmışız birbirimize,seviyorum seni :)
    Öpüldün:)

    YanıtlaSil
  6. Serap abla ben hiç sevenedim rokayı, nefis görünüyor ama. Ellerine sağlık. :)
    Müberra. :)))

    YanıtlaSil
  7. Ben sabah kahvaltıda tercih ederim serap hanım. Eline sağlık.

    Mithat.

    YanıtlaSil
  8. Hımmm, eşkili harika.

    Vahide.

    YanıtlaSil
  9. canım rokaya bayılırım...harika bir salata olmuş...avakodo çok kullanan biri değilim ama birde böyle denemek lazım..tarifte ne diyordu..şimdi bana kendinden geçmek üzere olan bir avakodo lazım...:))

    YanıtlaSil
  10. Rokayı çok severim farklı ve enfes bir salata olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri


    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...