10 Ekim 2013 Perşembe

Ciger kavurma.

Ömrümüz varsa Sali günü KURBAN BAYRAMI hazir bayram ben de ciger tarifi vermek istedim.Bu sekilde daha cok severim ben cigeri,esasen meshur Edirne cigeridir ama ben pek hazzetmiyorum sene de bir defa yesem yeterli geliyor..Annem de nu sekilde yapiyor,biz bu seklini sevdik deneyim sizde seviceksiniz. :)



MALZEMELER:
  • Yarim kilo kadar karaciger.
  • Bir adet kuru sogan.
  • Tuz, karabiber,siviyag.
Yapilisi:
Cigeri küp seklinde dograyin ve haslayin,pistikten sonra sogani rendeleyin ve siviyagda ilk soganlari kavurun.Kavrulan soganlarin icine haslanmis cigerleri atin ve iyice kavurun,tuzunu ve biberini atin.Sicak servis yapin ama yaninda mutlaka sogan piyazi olsun.afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Benim annemde en çok bu şeklini yapardı....Anneciğine sevgiler...Ellerine sağlık..Bugün sağım solum annem..Neyse...
    negatif enerjimi alıp gideyim:))bi ciğer tarifine ağlaya ağlaya yorum yazan insan olarak tarihe geçmem sart...

    hayırlı cumalar.. şimdiden ağız tadıyla bir bayram geçirmeni diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş bayramını kutlarım serapcım...
    Ben ciğeri çook severim çok da pişiririm bu çeşidini de İzmirli arkadaşımda buldummu yerim ellerine sağlık pamuk gibi görünüyor. İzmirlimisin? sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...