7 Ekim 2013 Pazartesi

Iki renkli kurabiye.

Selamünelayküm,arkadaslar ben geldim. En son yayinimi Temmuz'un 9'da yapmisim,iki aylik bir aradan sonra yazmak beni gercekten heyecanlandirdi.Özlemisim gercekten.Bu iki ay zarfinda ne sevincler,ne hüzünler,ne üzüntüler,ne s1k1intilar ve ne de vuslatlar yasandi? Bilemezsiniz? Bunlara pek deginmek istemiyorum ama sadece ELHAMDÜLILLAH! deyip geciyorum cünkü baska care yok. Ramazandi,izindi derken geldi mübarek Kurban en azindan bir acilis yapayimda sonra bol,bol kurban tarifleri yayinliycaz insAllah. Hani derler ya; Sonbahar hüzüm mevsimi diye,halbuki benim icin Sonbahar,kek demek,kurabiye demek,elmali tarcinli kokan bir mutfak demek. :) Daha pek cok seyi baglayabiliriz bu Sonbahar katagorisine.Herkesin eskiden kalma  bir  defteri vardir ve dergilerden, komsulardan alinmis tarifler olan.Bende karistirirken buldugum bu tarifi yayinlamak istiyorum bugün.Bakalim begenicekmisiniz? Hadi tarife gecelim. ;)
 
 


MALZEMELER:

  • 250 gram tereyağı
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Aldığı kadar un
  • 3 corba kasigi kakao.
YAPILISI:
Yoğurma kabınızın içine tereyağı ve yumurtaları koyup karıştırın.Toz şekeri, kabartma tozunu ve vanilyayı ilave edip karıştırmaya devam edin.Ele yapışmayacak bir hamur elde edinceye kadar un ekleyerek yogurun tamamlanan hamuru 3'te 1'ini ayirin ve kakaoyu ekleyerek yogurun.Iki hamurdan parcalar kopararak  avucunuz icinde  birbirine karisacak sekilde yuvarlayin.Önceden isitilmis firinda 170° hafif pembelesinceye kadar pisirin.Cok bereketli ve uzun süre bayatlamadan duran bir kurabiye,ayrica tupperware'da saklayin.Afiyet olsun...

5 yorum:

  1. kıyır kıyır çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin Serap abla, yine guzel bir foto olmuş. Eline sağlık.
    Sevinc.

    YanıtlaSil
  3. Serap bacım çok özledim seni nerelerdeydin? Geldinya bosver.
    Ellerine sağlık canım.

    Ablan hürmüs

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım gelmiş hosgelmis, eline sağlık caniiim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Serap Hanım:)) Güzel ziyateni iadeye geldim.
    Blogun yeni aramıza hoşgeldin.
    Seni izlemeye aldım daha sık görüşmek için...
    Ellerine sağlık kurabiş hariha görünüyor bende yaparım iki renkliyi ama bu şekilde yapmam lazım bayıldım:)
    Etkinliğime katılırsan çook memnun olurum cuma son ama uzatabilirim birden fazla tarifle katılırsan bende şımarırırm görenlerde:))
    kocaman sevgileirmle...

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...