9 Ekim 2013 Çarşamba

Kahveli kup. SIMARTAN TATLAR ETKINLIGI.

Kendinizi simartmak istiyormusunuz? o zaman hazir olun böyle bir etkinlik var ve ben de yeni ögrendim.Hazir bayram yaklasiyor ondan ötürü en cok benim simarmaya ihtiyacim var,cok uzaklarda oldugum icin. :( Neyse dedigim gibi etkinlik var ben de hemen katilayim istedim, arkadasima tesekkür eder ve kolayliklar diliyorum.Bu  tarifim simarik etkinligine gidiyor..
 
 


MALZEMELER:
  • Yarım litre süt
  • 1 bucuk çay bardağı un
  • 1 paket şekerli vanilin
  • 1,5 çay bardağı toz şeker
  • 2 yemek kaşığı nescafe
  • 1 yemek kasigi kakao +50 gr bitter cikolata.
  • 3 yemek kaşığı tereyag.
  • Üzeri icin file badem.
YAPILISI:
  • Geniş bir tencerede margarini eritin. Eriyen margarinin üzerine unu ekleyin, kısık ateşte 2 dakika unun rengi koyulaştırmadan kokusu çıkana kadar kavurun.
  • Sütü azar azar ve unu karıştırarak tencereye ilave edin. Tüm sütü ekledikten sonra içine kakao, kahve veşekerin tamamını ekleyerek tatlı koyulaşıncaya kadar karıştırın.
  • Tatlı koyulaşmaya başlayınca vanilyayı ilave edin ve ocaktan alın.
  • Kuplara hazırladığınız tatlıdan dökün, file fındık serperek servis yapın.Afiyet olsun

    6 yorum:

    1. Kolay ve lezzetli bir tatlıymış. Ben de severim böyle kupları. Ellerinize sağlık.

      YanıtlaSil
    2. Serapçım teşekkür ederim aldım tarifi ellerine sağlık tam şımartan bir tatlı olmuş şimdi yemek isterdim muhteşem yüzyılı seyrederken:)) afiyet şeker olsun kocaman sevgilerimle...

      YanıtlaSil
    3. Senin kahveli kupunu yerim ben :)
      Uzatsana şurdan bana kaşığı:)
      Canım benim ellerine sağlık.
      Çok öpüyorum.

      YanıtlaSil
    4. Canım ellerine sağlık çok leziz olmuş sevgiler...

      YanıtlaSil
    5. Çok güzelmiş. Ellerine sağlık..

      YanıtlaSil
    6. Elinize sağlık çok nefis bir tatlı sevgiler..

      YanıtlaSil

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...