31 Ekim 2013 Perşembe

Un kurabiyesi. HAYIRLI CUMALAR.

Herkese hayirli Cumalar olsun,nefis bir kurabiye tarifiyle hafta sonuna baslangic yapalim istedim.Agizda dagilan ve kiyir kiyir bir kurabiye,bayatlamadan bitecek bundan emin olabilirsiniz.Iyi hafta sonlari ve iyi dinlenmeler diliýorum. ;)
 


MALZEMELER:
  • 1 paket tereyagi
  • 1 cay bardagi siviyag
  • 1 cay bardagi pudra sekeri
  • 1 su bardagi nisasta
  • alabildigi kadar un
  • üzeri icin fazladan pudra sekeri
  • YAPILISI:
    • Oda sicakligindaki tereyagi ve tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda yogurulur ve dilediginiz sekil verilerek yagli kagit serilmis tepsiye dizilir,isterseniz yuvarlak sekil verebileceginiz gibi istenirsede hamurdan bir parca kopartilarak kalin serit haline getirilir ve bicakla capraz sekilde kesilir tepsiye dizildikten sonra üzerine catalin uc kismiyla bastirilir.hazirlanan kurabiye önceden isinmis firinda 150 derece üzeri kizarmadan pisirilir  ilk sicakligi cikinca üzerine pudra sekeri serpilerek servis yapilir.AFIYETLER OLSUN:)

    4 yorum:

    1. nedense ben arada sırada tutturabiliyorum un kurabiyesini.aslında kolay gibi gözüken ama bence çok zor olan bir kurabiye çeşidi.ellerine saglık.

      YanıtlaSil
    2. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerine sağlık.bende cok severım un kurabıyesını dıger kurabıyelerı yapsakta un kurabıyesı bır baskadır.bende beklerım sayfama..canım takıbe aldım senı..100.takıpcın benım...güzel bır rakam bana kısmet oldu....sevgılerımı bırakıyorum...

      YanıtlaSil
    3. Elinize sağlık.Çocukluğumun tadlarından mmmm sevgilerimle...

      YanıtlaSil
    4. Un kurabiyesi ahh ne güzeldir o kıyır kıyır pudra şekerli olsa da yesem dedirten nefis bir kurabiye afiyetler olsun,mutlu hafta sonları.

      YanıtlaSil

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...