3 Kasım 2013 Pazar

KUZU KÜL BASTI.

1 Muharrem hicri yil basimiz mübarek olsun Allah gecirecegimiz ömrümüzü gecirdigimiz ömrümüzden hayirli etsin.Bizlerden gelecek nesilleri kendine layik  hayirli 'KUL' etsin ins.Birbirimize hayirli dualarda bulunalim,dua eder ve dua beklerim ins.Ileri ki günlerde bütün bloglar asure tarifleriyle dolar,ben de yaparim ins.Herkese kolaylik dilerim ve hayirli bir hafta gecirmemiz dilegiyle, kuzuyu küle bastim ben ve tarifini de vereyim diyorum.


MALZEMELER:

  • 500 gr külbastılık kuzu et,
  • 4 yk. zeytinyağı,
  • 2 orta boy domates,
  • 2 sivribiber,
  • tuz,
  • kekik,
  • karabiber,
  • pul biber.
  • Yapılışı:
    1. Etleri; tuz, kekik, karabiber ve pul biberle harmanlayın.
    2. 2 yk. yağı tavada kızdırın.
    3. Harmanladığınız etleri tavada arada çevirerek pişirin.
    4. Pişince  kapağı kapalı halde birkaç dakika bekletin.
    5. Domates ve biberi tost makinasinda közleyin.
    6. Tabağa alıp pilavla servis yapın.






    4 yorum:

    1. Muharrem ayını bende kutluyorum harika bir lezzet eline sağlık canım

      YanıtlaSil
    2. Bacim nefis buuu elcegizlwrine saglik musadenl3 sut receline geçiyorum; ))

      Binbircesni

      YanıtlaSil
    3. Ellerine sağlık et nefis görünüyor etin üstüne çayla kurabiş nefis gider:)) afiyet şeker olsun...

      YanıtlaSil
    4. Kötüsün ama:)))
      Ayy ben et görmeye dayanamıyorum:)Bu beni ekrana yapıştıran ve yutkunduran bir görüntü..
      Ellerine sağlık canım

      YanıtlaSil

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...