11 Kasım 2013 Pazartesi

NARLI ISPANAK SALATASI.

Nar ve ispanagin vakti iken ve benim gibi ispanak asigi biri iseniz bu tarifi denemenizi tavsiye ederim.Aslinda salata yapmak tam bir teferruat isi,hangi tad ney ile yakisir bilmek gerek diye düsünüyorum acizene. :) Neyse fazla vaktim de yok hemen cikmam tarife gecelim ins...
 

MALZEMELER:
  • Göbek kismindan bir kase ispanak.
  • Yarim nar,ve nar eksisi.
  • Ceviz,zeytinyagi, tuz.
  • Bir adet ,mor sogan.
Yapilisi:
Ispanaklar iyice yikanir ve bir bez yardimiyla kurulanir,dogranir.Diger malzemeler nar ayiklanir,ceviz kirilir,sogan halka seklinde dogranir,tuz ve nar eksisi eklenir ve hepsi birlikte karistirma kabinda karistirilir.AFIYET OLSUN...

5 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Nar salatalara çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  2. Cok lezzetli görünüyor ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  3. harika görüntü bu kımızı ve yeşiller nede güzel yakışmış lezzet de yakışmış eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Aynen canım bende bu nar ve ıspanak birlikteliğini seviyorum.
    Gerçi bana salata olsun,brokoli dışında herşeyi yerim:)
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok nefis oluyor.Ellerine sağlık. Neredesin bu arada hasta mısın yoksa :( ses et bi. öptüm

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...