3 Aralık 2013 Salı

ET YAHNiSi...

Bizim evde herkes et oburdur,kizlar her cesidini sevmese de izgara ve yahniye  bayilirlar.Ekmegi bandira,bandira yencek cinsten,kis geldi kilolar da geliyor ama yine de tadinda birakmak gerek.;) Allah herkese agiz tadi versin ins.Arkadaslar sizlerden dua istiyorum,duaniza beni de katin.Dua eder ve dua beklerim...



MALZEMELER:
  • 500gr kemiksiz dana et.
  • 8,9 arpacik sogan.
  • Bir'er corba kasigi birber ve domates salcasi.
  • Tuz,karabiber ve su.
Yapilisi:
  • Etler iri parcalara bölünür,haslanir.Az siviyag ile arpacik soganlar sotelenir,salca eklenir haslanan etler katildiktan sonra bir iki defa cevrilerek kavrulur.Bir'er bardak sicak su ve haslanan et suyu, tuzu eklenir kaynatilir.Etler önceden haslandigi icin cok fazla kaynatmayin.Pistikten sonra üzerine karabiber serpilir.Servise hazirdir.Afiyet olsun...

4 yorum:

  1. Şu et yemekleri konusunda çok acemiyim ben..:( Ellerine sağlık arkadaşım süper görünüyor maşallah..

    Psikolojilerimiz de aynıymış..:))

    YanıtlaSil
  2. Ahhh bende bende et oburum,hemde fena :))
    Nefiss göünüyor canım nefiss:)
    Ellerine sağlık:)
    Benim bu mide için dua et gülüm,nasıl ağrıyor anlatamam:)
    Bende seni dularımdan eksik etmeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. Eti sevmemek olurmu ki et sevilmezmi:)
    Ellerinize sağlık nefis görünüyor
    Allah yardımcınız olsun sıkıntılarınıza kolaylık ferahlık versin
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir görüntü,ellerinize saglik.Yiyenlere afiyetler olsun

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...