6 Aralık 2013 Cuma

Nutellali topkek.

Hayirli Cumalarimiz olsun arkadaslar,bana göre  Sonabahar ve kis denince aklima bu kücük kekcikler veya elmali tarcinli kurabiyeler gelir.Mutfagimda da cokca piser zaten,hatta yarin yine pisecek. :) Akliniza hayalinize nasil gelirse hepsi denenmis ve test edilmistir.Bu tarifte onlardan birisi,gecen kis yapmistim yayinlamak bu güne kismetmis.Yarin yapilacaklar da gelecek yila yayinlarim artik :) bazen tatli ister hani insan ve gözü döner,pismis kekin üzerine nutella sürer ya hani? hah iste bu o tarif,yanliz ikisi de birlikte pisiyor.Eger ikindi vakti ise yemekten önce kahve icerim ben,kahvemin yanina bir tane veya aksam vakit gecmistir iciniz kiyilir cayin yanina bir tane alayim dersiniz;tamam iste bu topkekler birebir sifa gibi gelir. :D Haydi hanimlar kendinizi simartin artikin beya. :)) 
 
 

MALZEMELER:

  • Üc yumurta.
  • Bir bardak seker.
  • yarim bardak siviyag.
  • Bir bardak süt.
  • Bir vanilya ve kabartma tozu.
  • Üc kasik nutella.
  • Aldigi kadar un,
Yapilisi:
Yumurta ve seker iyice cirpilir ardindan vanilya süt ve siviyag eklenir,un ve kabartma tozu elenir karisima eklenir .Kaliba kek kaliplari yerlestirilir ve kek kasik yardimiyla bölüstürülür, üzerlerine yumusamis nutella kasik yardmiyla paylastirilir ve kürdan yardmiyla hafif karismasi saglanir.180° önceden isitilmis firinda kizarana kadar pisirilir.

4 yorum:

  1. Mımmm nefis olmuş,ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Nefis gözüyorlar. Elinize sağlık. Bana da beklerim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. çocuklar gibi bizde çok severiz bu kekleri çok süper elinize sağlık

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...