8 Ocak 2014 Çarşamba

Fasulye Piyazi.

Biz de cok sevilir kuru fasulye hem yemegi hemde salatsi afiyetle yenir.:) Faydalarini düsünürsek hic birsey de yok.Kisaca tarifi yazayim ben kacar kizlar. :) Tavsiye ederim fasulye sevenlere. ;)
 
 
 
MALZEMELER:
  • Bir su bardagi haslanmis kuru fasulye.
  •  Havuc.
  • Mor  sogan.
  • Bir limon,siviyag,tuz.
  • Birkac dal maydanoz.
  • YAPILISI:
     Fasulyeleri haslayin yikayin süzün.Soganlari piyazlik yani ay seklinde dograyin ve tuzla iyice elinizle ovun,havucu rendeleyin.Karistirma kabinda malzemelerin hepsini birlestirin, tuzunu yagini ve limonunu kattiktan sonra iyice karistirin.Servis tabagina alin ve de afiyetle yiyin.AFIYETLER OLSUN:)

    3 yorum:

    1. cok severım ne zamdır yapmıyordum ıyı hatırlattın bana elıne sağlık

      YanıtlaSil
    2. sevilmeyecek bir tarif mi bu canım ellerine sağlık nefis görünüyor..

      YanıtlaSil
    3. Elinize sağlık :) http://ufakmutfakta.blogspot.com/

      YanıtlaSil

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...