23 Ocak 2014 Perşembe

Mantarli Bulgur pilavi.

Herkese hayirli Cumalar diliyorum,Allah dualarimizi,tövbelerimizi kabul etsin ve zulüm altinda bulunan Müslüman kardeslerimizi bir an önce kurtarsin ve bizi o duruma düsmekten muhafaza etsin ins.
Allah'in insanlar üzerinde sayilamiyacak cok nimeti vardir,bunlarin en önemlisi de nimetlerin suurunda olma nimetidir.Bizler aciziz sükr etmeyi beceremiyoruz ama Rabbim merhametli,in bizleri sükreden kullarinin arasina katsinins.Bizim evde en cok sevilen nimettir bulgur her halini severiz,iste nefis bir bulgur pilavi tarifi var sirada,Buyurun dostlar... :)
 
 
 
Malzemeler.
  •  su bardagi pilavlik bulgur.
  • 250gr mantar.
  • Bir tane kuru sogan.
  • Bir corba kasigi karisik salca.
  • Yeterince su,tuz,siviyag,karabiber.
Yapilisi:

 Mantarlari yikayip kurulayin.Soganlar ve  yarim ay seklinde dogradiginiz mantarlari yagda kavrun bulguru ekleyin ve iyice kavrun,salcasini ekleyin karabiberi de koyun.Yeterince sicak suyuda ilave ettikten sonra,ocagin alti kisilir ve demlendirilir.Yanina salata veya cacik harika bir ögün.AFiYET SiFA OLSUN DOSTLAR...

6 yorum:

  1. mantar yemiyorum ama görüntü harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok leziz duruyor. Mantarlı bulgur pilavı hiç yemedim ama pirinç denemiştim. Eminim bulgura da çok yakışmıştır. Bulgur pilavını malzemeli seviyorum ben de. Mantarlı da denemeli. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bulgur pilavını her haliyle çok seviyorum. Ben de son olarak enginar ile bir bulgur pilavı yaptım. Mantar da çok yakışıyor bulgura. Ellerine sağlık Serap.

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyor bulgura bayilirim, ellerinize saglik...Bayanlarin cocuklar yemek v.s konularda seviyeli paylasimlarda bulundugu bir forumumuz var, sizleri de aramizda görmek isteriz...Sevgilerimle....http://bizbize.forumieren.com/

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık çok güzel ve sağlıklı bir pilav olmuş

    YanıtlaSil
  6. işte bu tam benlik bir pialv misss misss..

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...