2 Ocak 2014 Perşembe

Portakalli hashasli kek.

Daha önceden de yazdigim gibi kis demek benim icin hep kek demek:) elma,portakal demek.Size de sorayim sizin iicn ne demek? Yine o güzel keklerimden biri de bu potakalli, hashasli kek,himmm nefis ötesi bir lezzet.Ayiptir sülemesi keki iyi de yaptigimi söylerler. :) Geceler uzun insan nefsi cayin yanina birseyler istiyor,neyse alalim bakalim kilolari yaza Allah Kerim veririz ins. :) Bakalim nasil yapmisim?  ;)
 

MALZEMELER:

  • Üc yumurta.
  • Bir bardak seker.
  • Bir bardak süt.
  • Yarim bardak siviyag.
  • Bir portakalin suyu ve disini rendeleyin.
  • Iki corba kasigi mavi hashas.
  • Bir vanilya,bir kabartma tozu.
  • Aldigi kadar un.
  • Yapilisi:
    Önce yumurta ve sekeri iyice mikserde cirpin,ardindan süt ve yagi ilave edin vanilyayi ve portakalin kubugunu ve suyunu bu asamada ekleyin.En son kabartma tozunu ve unu eleyerek azar,azar koyun,hashadi da ekleyin,kivami ne cok akici nede cok sert olmasin.Yagladiginiz kalibin icine hazirlanan hamuru dökün.180° önceden isitilmis firinda pisirin,ilk 20 dakika firinin kapagini sakin acmayin kek kabarmaz sonra:) Afiyet olsun…

    2 yorum:

    1. Eline sağlık..muhteşem...

      YanıtlaSil
    2. Benim icin de kisin uzun geceleri mis gibi kek ve cay ile baslar. Hashasin citirligi kekte cok guzel oluyor. Bir de portakal eklenince lezzeti katlanmistir. Nefis olmus. Elinize emeginize saglik. Sevgilerimle :)

      YanıtlaSil

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...