13 Mart 2014 Perşembe

MARMELATLI KURABIYE ( yenilendi)

Herkese selamlar diyorum,bu aralar kurabiye denemeye taktim.Onceden yaptigim ve eski makinem ile cektigim kurabiye resmini degistirmek istedim.Hazir ürünler almaktansa böyle ev yapimi kurabiyeler yapmayi tercih ediyorum ve benim kizlar da bayilirlar.Herkese tavsiye ederim...
 


MALZEMELER:
  • 1 yumurta (beyazı üzeri için)
  • 250 gr. tereyağı
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ,
  • 1 bardak pudra şekeri,
  • Aldığı kadar un,
Üzeri için:
  • Hindistan cevizi, (bu defa katmadim)
  • Marmelat
Yapılışı:
Tereyağını, pudra şekeri ile karıştırıyoruz,yumurta sarısını, sıvı yağı ekleyip aldığı kadar unla kulak memesi yumuşaklığında hamur elde ediyoruz, hamurdan küçük parçalar koparıp öce yumurta beyazına sonra hindistan cevizine buluyoruz, ortalarını çukurlaştırıp, 170 derece fırında pişiriyoruz.Kurabiyeler soğuyunca ortalarına marmelat koyuyoruz.AFIYET ALSUN.:)

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika olmuşlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler cok guzel olmus ellerinixe saglik enkisa zamanda yapilmak uzere not alindi.takibe alindi:)beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık kurabiyeler harika görünüyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. kıyır kıyır nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...