17 Mart 2014 Pazartesi

Visneli kek. (yenilendi)

Hayirli haftalar olsun,ben resimler yenilemek icin eski tarifleri yayinliyorum.Benim en,en cok sevdigim bir kektir,gelen misafirlerimin de cok begendigi bir tarifimdir.Herkese tavsiyemdir...
 



MALZEMELER:
  • Üc yumurta.
  • Bir su bardagi süt.
  • Bir su bardagi seker.
  • Yarim su bardagi siviyag.
  • Kabartma tozu ve vanilya.
  • Bir tane visne konservesi.
  • Aldigi kadar un.
SOSU:
  • Konserveden suzdugunuz visne suyu.
  • Üc yemek kasigi nisasta ve üc yemek kasigi seker.
  • Kisik ateste koyulasana kadar ve devamli karistirarak pisirin.
YAPILISI:
Yumurta ve seker cirpilir,süt ve sivi yag,vanilya ilave edilir.En son un ve kabartma tozu koyup karistirilir.Konserve visneler suzulur,suyu ayrilir sakin dökmeyin.Yaglanmis firina dayanikli borcama hazirladiginiz keki dokun,uzerine suzdugunuz visneleri serpistirin.180° derece firinda alti ve ustu kizarana kadar pisirin.Pelte haline getirdiginiz sosu, sogumus olan kekin uzerine sicakken dokun.Afiyet olsun…

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık benim de en sevdiğim keklerden biridir sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. nefis görünüyor elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. offf.nefis nefissss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...