3 Haziran 2014 Salı

Tatli Krep.

Herkese hayirli günler diliyerek basliyorum,sabah kahvaltilarina tatlisiyla tuzlusuyla yakisan krep;(bize göre akitma) :) nefis oluyor.Yine hafta sonu kahvaltisina yaptigim bu krepleri tavsiye ederim hele ki; üzerine nutella olursa tadindan yenmez. Bakalim tarife. ;)


MALZEMELER:
  • 2 adet yumurta
  • 2 su bardağından biraz az un
  • 1 su bardağı su
  • 1 su bardağı süt
  •  1 corba  kaşığı seker
  • pişirmek için sıvı yağ

  • Un, süt ve su ile hiç topak kalmayana kadar iyice çırpın. Yumurtaları ekleyin biraz daha çırpın. Kek hamurundan daha akıcı bir kıvamda hamur edin. Teflon tavaya azicik siviyag gezdirin. Tavaya  kepçe yardimiyla porsüyonluk  hamur dökerek yayın. Her iki tarafını çevirerek orta ateşte pişirin.

    2 yorum:

    1. Merhabalar,
      Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
      Bende bloguma beklerim.
      Sevgiler,
      http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

      YanıtlaSil

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...