8 Eylül 2014 Pazartesi

Damla sakizli sütlac

Ha bugün ha yarin derken arayi uzattim,sonra ne yayinlayayim diye düsündüm yaz ve kisin vazgecilmez sütlü tatlisi olan sütlaca karar verdim.Hele bir de icine damla sakizi kattim ki inanin lezzetine lezzet katti.Burada(almanya) bulmak biraz zor oluyor,vatanimda olanlar kiymet bilin diyorum ve tarife geciyorum...  :) 


MALZEMELER:

  • Bir kilo süt.
  • Bir su bardagi seker,istege begli cogaltip azalabilir.
  • Bir su bardagi pirinc.
  • Bir paket vanilya ve üzeri icin tarcin.
  • Yapilisi:
    Pirincler iyice yikanir diger yandan süt tencere de kaynatilir,kaynayan sütün icine pirincler atilir.Pirincler pisene kadar  orta ateste kaynatilir,en son seker,bir parca damla sakizi ezilir  ve vanilya eklenir bir tasim kaynatilir.Kaselere paylastirilir,iyice soguduktan sonra servise sunulur.Üzerine tarcin serpilir.Afiyet olsun…

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...