27 Eylül 2014 Cumartesi

Rokali Fasulye Piyazi.

Herkese Selam olsun.
Bazen bütün tariflerimden vazgecip bitirmek istiyorum herseyi,bazen de kiyamiyorum bunu kac defa düsünüp ve her defasinda da vazgeciyorum.Bir türlü karar veremiyorum,daha dogrusu kiyamiyorum.Sayfamin sayacina baktikca icim aciyor;ama olsun az olsun öz olsun diyorum :) Benim biraz zügürt tesellisi oluyor. ;)  Kalan saglar bizimdir.Esim en cok sevdigi salatadir piyaz,bende ayni yapmiyorum zenginlestiriyorum bayilarak yer. hep öyle olmaz mi hafif degisiklikler guzellestirir herseyi :) Bakalim tarife...
 

MALZEMELER:
  • Bir su bardagi haslanmis kuru fasulye.
  • Bir demet roka.
  • Bir kac dal marul ve yesil sogan.
  • Kirmizi biber (paprika)
  • Tuz,sizma zeytinyagi,sirke.
Yapilisi:
Bütün yesillikler yikanir ve ince dogranir,fasulye haslanir.Büyük karistirma kabina bütün malzemeler alinir ve iyice karistirirlir. Yanina et veya tavuk pisirin harika  yakisir. Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Nefis bir salata olmuş,ellerinize sağlık.Çok sağlıklı ve leziz olmuş..

    YanıtlaSil
  2. harika gözüküyor, emeginize saglik.

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...