17 Kasım 2014 Pazartesi

YABAN MERSINLI TOPKEK.

Artik ben e inaniyorum ki;ben bu top kek isini iyice abarttim sanirim,büyük bir kaliba yapmaktansa kücük keklere bayilirim.Degisiklik yapayim dedim ve icine yabanmersini kattim,cocuklarin hem beslenmesine veya okuldan dönünce eve geldiklerinde missler gibi olur...
 

MALZEMELER:

  • Üc yumurta.
  • Bir bardak seker.
  • yarim bardak siviyag.
  • Bir bardak süt.
  • Bir vanilya ve kabartma tozu.
  • Bir cay bardagi kadar kurutulmus yaban mersini.
  • Aldigi kadar un,
  • Yapilisi:
    Yumurta ve seker iyice cirpilir ardindan vanilya süt ve siviyag eklenir,un ve kabartma tozu elenir karisima eklenir.Hafif unlanmis yabanmersinleri eklenir ve hafif karistirilir .Kaliba kek kalip kagitlari yerlestirilir ve kek kasik yardimiyla bölüstürülür, .180° öceden isitilmis firinda kizarana kádar pisirilir.Afiyet osun...
     

    3 yorum:

    1. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



      İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

      YanıtlaSil
    2. Sevgili Deha Google+ 'dan tanışıyoruz.Bloğunu da izlemeye aldım,sevgiler...))

      YanıtlaSil
    3. ne kadar lezzetli ve bir de besleyici, elinize sağlık

      YanıtlaSil

    Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...