17 Ocak 2015 Cumartesi

KIS KISIRI

Kisiri sevmeyen varmidir diye sorsam cevap alabilirmiyim  acaba? Benim kizlar okuldan gelince isterler hep hele ki yaninda lahana tursusu harika olur.Yaz kis her mevsim sevilecek bir lezzet,kim icat ettiyse iyi etmis diyorum ve tarife bakalim diyorum...


MALZEMELER:

  • Bir su bardagi  ince bulgur.
  • Yarim demet maydanoz.
  • Mor lahana,yesil sogan,göbek salata,
  • Biber salcasi,domates salcasi.
  • Kimyon,karabiber,tuz,limon,nar eksisi siviyag.
Yapilisi:
Bulgur bir bucuk su bardagi sicak suyla islatilir.Soguyup kendini cekince salcasi ve baharatlar eklenir,yesiller dogranir limon, nar eksisi siviyag ve yesillikler de katildiktan sonra iyice karistirilir.1o dakika dinlendikten sonra servise hazirdir. AFIYET OLSUN...

19 yorum:

  1. ellerınıze saglık...sevgılerımı bırakıyorum

    YanıtlaSil
  2. Resimleiniz çok güzel çekilmiş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ben varım kısırı hiç sevmeyen desem :) Denedim çok sevmeye de çalıştım ama yok olmadı aramız bir türlü ısınmadı kısırla.Sizin kısır görsel olarak çok güzel görünüyor lezzeti nefaseti belli elinize emeğinize sağlık olsun,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Mavide Allah iyiliğini versin güldüm inan, damak tadı uymadı mı uymuyor demek ki. Sagol yorumun icin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Canım, Blogları canlandırmak adına 31 Aralık 2015 tarihine kadar Bloglara yorum bırakma ve takibe alma etkinliği başlatıldı .Hem haberdar edeyim hemde etkinliği desteklemiş olayım dedim. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.Takibimdesiniz sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    En en en sevdiğim tatlardan biridir kısır ve güzel yapan, iyi tarfileyen azdır. Çok beğendim tarifini ve sunuma da bayıldım :)
    Filiz Hanım'ın etkinliği sayesinde tanışmış olduk, ben de beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bloglara yorum bırakma ve takibe alma etkinliğinden geliyorum. iyi ki gelmisim menüler ve resimler harika görünüyor,emeginize saglik. takibe aldim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Urfalı biri olarak çok bilirim bulgur işlerini. Bu tarifi öğrendiğimde ortaokulda idim. Kız arkadaşıma gittiğimde bak ne öğrendim deyip bana yapmıştı. :) Sevdim, hafif bir tarif oluyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ne güzel görünüyor, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Serap hanımcığım ellerinize sağlık çok güzel görünüyor kısır, bana ziyarete geldiğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim ziyaretlerinizi ve güzel yorumlarınızı her zaman beklerim.Ayrıca sizde kısırı benim gibi yapıyorsunuz.Farklı yapanlarda var.Tekrar ellerinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. kısıra bayılırım oğlum tatile geldi bende ona yapamaya planlıyorum. Ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Nefis olmuş. Ellerinize sağlık.
    Birgulunlezzetleri

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık canım. Çok lezzetli görünüyor…Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık kısıra bayılırım sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Benim de yaz ve kış kısırı tarifim vardır. Ama adı kısır ya her iki mevsimde de tadına doyum olmaz. Ellerine emeklerine sağlık. Kızlarınla afiyetle yemen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  16. çok severim elinize sağlık nuray ablanın facebooktaki yazısından geldim ama,zaten izliyormuşum hatırlattığı iyi oldu sevgiler

    YanıtlaSil

Sevgili arkadaslarim ve misafirlerim,bana ugradiginiz ve yorum yazdiginiz icin cok tesekkür ediyorum.Beni yanliz birakmadiniz hic sanal alemde hepimiz bir aile gibi olduk.Sevgilerimle...